21 Ocak 2012 Cumartesi

ve ben giderim..:)

Bi heyecan valizimi hazırlamaya koyuldum. Evet özlemişim. Sığmaya çalışmak aynı anda eline geçen her şeyi valize atarken.Şunu mu alsam bunu mu alsam gelgiti arasında gidip gelirken her ikisini de almak ya da almamak. Tekrar tekrar kontrol etmek aldıklarımı almadıklarımı. Ve yorulmak daha yolun en başındayken.
Ve sonrasında kendime en mis kokulusundan bir kahve,en güzelinden şarkılar ısmarladım. Keyif yapmak için yeterince vaktim var sanırım.
Yarım bıraktığım yerden tekrar başlamadan, yazmak için oturdum bilgisayarımın başına.Yazarken aklımdan bin bir türlü düşünce geçiyor gidince yapmaya dair. Düşündükçe heyecanım kat kat artıyor galiba. Biliyorum gidince hep oradaymışım hiç bu kadar uzak kalmamışım gibi hissedeceğim, hep böyle olur çünkü. Tüm sevdiklerimi yine aynı yerde yine aynı tatlılıkla yine aynı samimiyetlikle görmemdendir böyle hissettiren. Aitlik duygusundandır.
İki şehirde iki kocaman dünya ve mutlu olduğum iki hayat.Ve iki hayat arasında gidip gelirken hep en mutlu olacağım yerdeyim. Bu yüzden nereye gidersem gideyim aslında mutluluğa, huzura, sevgiye gidiyor olacağım. Bu yüzden hem giden olduğumda, hem de gidene el salladığımda yüzümden gülümsemem eksik olmadı hiç. Ve gülümseyebildiğim sürece her yerde her zaman mutlu olurum ki ben. :))


Ve sesiniz kötü olduğu halde bağıra bağıra şarkı söylüyorsanız eğer mutlusunuzdur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder